Біз туралы
Зерттеу қызметтері
Зерттеу түрлері
 



Main \ Біз туралы \ BAS Programm

BAS Programm

           BAS бағдарламасын Жапон Үкіметі  Жапон Көмек Қоры арқылы қаржыландырылады. Айтылмыш қор Жапония қаржы министрлігінен ТМД және Шығыс және Орталық Европа елдерінде өтпелі экономикада техникалық қамтамасыз ету көзделген. Қор Еуропа қайта құру және Даму банкімен бірлесе жұмыс істеп және 26 елде  консалтингтік және зерттеу жобаларын қаржыландырған. Қазіргі таңда Орталық Азия және ТМД елдеріне көңіл бөлінуде.

        Қазақстандағы BAS бағдарламасының негізгі мақсаты  орта және кіші бизнес кәсіпорындарының жұмыстарын жақсарту, көмек көрсету және олар бәсекеге қабілетті  компания болуы үшін өз мүмкіндіктерін максимализациялау, нарыққа шығу, қаржыландырудың қайнар көзін табу. Қазақстандық 500 қызметкерлік штаты бар компаниялар, осы жұмыстың ең басты қозғаушысы болып,  қазақстандық  компанияларды қолдай отыра BAS бағдарламасы кедейшілік деңгейін төмендетуді және тұрақты экономикалық өсуді қамтамасыз етеді. Кіші және орта кәсіпорындар улкен кәсіпорындамен қатар нарыққа тез еніп, осылайша елдегі бәсекеге қабілеттілік деңгейін жоғарлатады. Кәсіпорындарға көмектесе отырып, BAS бағдарламасы экономикадағы өсу мүмкіндіктерін ұстап тұруға және көрші елдерге импорттау  бойынша әлемдік нарықта жалпы бәсекеге қабілеттілікті арттыруға тырысады.

        BAS бағдарламасында қатысатын компаниялар 10000 АҚШ доллардан туратын субсидияны грант ретінде ұтып алып, оның жартысы маркетингтік зерттеулерге кетеді. Бұл 100%-дық  субсидия емес, алайда клиент-кәсіпорын BAS  жасалынып жатқан жобаны қатаң тәртіпке алуы тиіс. Осылайша, бағдарлама нарықта бағыттаушы және маркетингтік зерттеулерді жүргізу кәсіпорынның деректі мұқтаждықтарымен танысып өткізіледі. Бағдарлама маркетингтік зерттеулерге ақша қаражаттары жетпейтін кіші және орта бизнес кәсіпорындарына бағдарламаға қатыспай жарты ақшасын төлеуге рұқсат береді.  Қазіргі таңда,  көптеген қазақстандық кіші  кәсіпорындар  кеңес беруге өте көп мөлшерде қаражат жұмсайды, өйткені олар маркетингтік зерттеулер жайлы тәжірбиесі болмайды, сондай-ақ олар  BAS бағдарламасы сынды көптеген жеңілідіктердің бар екендігінен ақпараттанбаған. BAS бағдарламасы беретін гранттар алғашқы маркетингтік зерттеу табалдырығынан аттауға көмектеседі.

 

        BAS бағдарламасымен толығырақ  http://www.basp.biz сайтында таныса алсыз



Найти
account.manager_drg
on-line консультант